JESUS rebeling..

 JESUS rebeling..

Lze nalézt v České republice.. 
s prasečími i uchy na hlavách neplnoletých, či i plnoletých.. slečen.. dívek..

Tu a tam ve čtených..rádoby skrytě.. webech.. tu a tam ji i potkám.

VARUJI VÁS!!
Pokud se mi donese například fotografie
se Mnou s v Mojí například intimně blízkosti bez Mého svolení takováto TAKTO ,,PRASEČSKY" OZDOBENÁ OSOBA, například kdekoli z internetu, podám trestní oznámení PRO MOBBING, A BUDU POŽADOVAT ODŠKODNÉ 
ZA VÁMI VYRÁBĚNOU MI 
RÁDOBY MORÁLNÍ ÚJMU.

Toliko ku rebeling tomu dnes..

~~
Bydlím na sídlišti.. v Praze. 
Bydlím na něm s cca 15 letou přestávkou cca 30 let..tedy od dětství.
Také jsem byl v té pauze sídlištní z důvodu kombinace Mého značně podlomeného zdraví a fašistického přístupu ke Mně pracovnicemi úřadu práce, spolu s pozůstatky fašistické legislativy před rokem 2013 cca 8 měsíců bezdomovec.
Moc nechybělo, a málem jsem to nepřežil. 
Pomohla Mi Švýcarská vláda, Švýcaři, a dobří Lidé. Celou tu dobu jsem i z posledními silami psal z knihoven, z i NTK, na mezinárodní i tuzemské instituce pro Lidská práva, do Bílého domu v USA, mezinárodnímu trestnímu soudu, útvaru policie pro odhalování organizovaného zločinu, na vrchní státní zastupitelství v Praze.. pod Mým občanský příjmením "Pelíšek" .. ABY POMOHLI ČESKÉMU LIDU, CCA 1 MILIONŮ JICH od EXEKUČNÍHO FAŠISMU. To byl rok 2012,2013..
O tématu TOM píšu stále. 
Pracovníci úřadů práce pochopili, že osamělý nemocný muž je také člověk, který má právo žít a důstojně bydlet. Byť Mne TO stálo málem život. 
Musely kvůli tomuto pochopení ale padnout 2 české vlády: Petra Nečase, Bohouše Sobotky.. jen ten prevít fašoun Miloš Zeman se nám tam stále drží jako klíště. Měl na mále v roce 2017..zachránil se ve svém papalaší jen tím, že dal TRAFIKU Andreji Babišovi.. kterej ji.. TRAFIKU Tu Milošsky-svou.. ČESKOU REPUBLIKU.. I EVROPU.. VYHULUJE SI do SPOKOJENA SI..NO NE UŽ TAK DO SPOKOJENA TĚM 1 MILIONŮ OBĚTÍ EXEKUČNÍHO i JEHO tak FAŠISMU. 
~~
Píši tedy za OBRANU LIDSKÝCH PRÁV, Lidskosti, LIDSKÉ DŮSTOJNOSTI VŠEM.. coby invalidní důchodce. 
Díky Mojí podpoře se můžeme těšit také z toho, že máme v Parlamentní politice LIDU korektní a pracovité PIRÁTY. 

Od Mých například sousedů jedněch.. či dvojích.. za tohle Moje úsilí, kdy JSEM VYHRÁL ČESKÉMU LIDU DVĚ VÁLKY takové s molochem fašisticko politickým Českým.. sklízím více méně výsměch.. posměch.. v podobě například na zábradlí v domě velké růžové podprsenky když jsem před časem se brouzdal jednou ze zahraničních seznamek, jindy když jsem onehdá, coby stále singl psal na jiné seznamce, jedné ženě, že nevím, jak spojit Prahu s.. tuším Ostravou.. jsem jakoby náhodou našel dole v domě na schránce domovní na zdi nepřehlédnutelné růžové pravítko s nápisem ambiente o velikosti asi tak 20 cm.., ta schránka se od té doby stala jakýmsi stolcem, kde jakoby vždy náhodou nacházím na chvilku položené věci, knihy.. tématicky směřované tomu, o čem zrovna píšu, nebo co kde zrovna dělám. To trvá už asi tak 4 roky, ovšem obvykle jde o poněkud plezírní obskurní jejich zábavu, jak se dá pochopit, nikoli až tak o podporu. Takřka za rohem tohoto Mého bydliště sídlí Agrofert Andreje Babiše. Jako by náhodou.. No, jsem ochoten připustit, že tohle jako jedna z mála událostí souvisejících náhoda býti může. Tito sousedé aby otravovali Mi život, a bližním kol.. si udělali z okna bytu vyhazovací okénko na odpadky.. zejména na vymačkané citronové kůry.. plechovky od rybiček, zbytky melounů, obaly od pitíček, skleněné lahve placatky od alkoholu. Včera jsem ten obraz kolem domu poslal starostovi Městské části naší v Praze.
Dnes při věšení prádla v předsíni jsem slyšel, i zahlédl kukátkem dveřím, muže, který sousedce říká, jaký kolem domu máme bordel.. Ten bordel JE TAM, pod sněhem dnes, stále.. citronové kůry vůkol.. A NA POŠTĚ JSEM POTKAL dívenku S PRASEČÍMI UCHY.  Pak jsem JI potkal na autobusové zastávce.. jen kolem Mne prošla.. náhodou.. Náhodou.. opodál.. říkává si omladina ta.. i Skauti nejednou.. stála.. omladina ta.. s fotoaparátem s teleobjektivem.
~~
Náhodou.. Mi je sabotován vždy účet Facebook, když si ho založím, zablokován.., 
náhodou.. mi nejspíš přes Bluetooth byl několikrát zničen slot internetu softwarově abych se nemohl připojit, musel jsem kvůli tomu dokupovat mobily.. 
a tak dál, a tak dál.. Češi.. sousedé.. nejen.. také ,,mediální", 
na místo ,,takovýchto" .. jakoby náhod.. 
si myslím, zasloužím, trochu více vděku, 
vybojoval Jsem VŠEM doposud Lepší život změnou personálního obsazení a rozložení sil Parlamentu ČR, i změnou vlád.. byť stále TO JEŠTĚ NENÍ ZDALEKA ZCELA ONO.. 
A nebo.. nechcete li být vděční, nemusíte, ale zcela nepochybně byste mohli jednomu tomuhle válečnýmu veteránovi ,,za svobodu, demokracii v důstojnosti všem" dopřát KLID.
~~
Jak tito vědí, kdy Já se například chystám ven, když se podívám z okna.. Jediné vysvětlení spolu s indiciemi, které mám, se nabízí, že jsou v kontaktu s někým, kdo má přístup do kamerového systému města, městské policie..
~~
Po 15 letech, co jsem se nastěhoval do současného bydliště před 4 roky Mne stíhal na poště strýc, který Mi opakovaně vyhrožoval fyzickým napadením, což i následně zkusil. 
Jsou o tom ode Mne záznamy na policii, coby trestní oznámení.. 
Tenhle Můj strýc dlouhá léta, asi tak 15 let pracoval v divadle Spejbla a Hurvínka, s mým biologickým otcem, tedy ve stejné ulici, kde má sídlo Český rozhlas. Zajisté se se dá předpokládat, že si v Českém rozhlase udělali s Mým otcem známé, přátele.
Otec Můj biologický, už od Mých cca 20 let nežije. Dnes je Mi 52 let v tomto životě. 
A Český rozhlas.. jak jsem se mohl po dlouhý čas v uplynulých třech letech, spolu s Českou televizí, jak jsem se mohl přesvědčit za uplynulý půl rok, když jaksi věděli, že je sleduji, poslouchám.. si dávali záležet od roku 2017 na morálně fašisticko zvrácené obskurní okultně skryté zábavě své s pozadím však poněkud i tak státopodvratným ve stylu POSTSTB-KGB Mafia style.. vůči Mně do éteru.. což by ale neměli.. No, jak vidno, slyšno, nějaké mravno..morálka..jsou jim šumák.. TEDY JE NASNADĚ, odkud ke **Mně** vítr vane stávající zvrácenosti života.. Například vůkol sem tam i prasečí uši na hlavách.. slečen.. asi i vyslaných obskurně i dospělými.. zvrhlíky TĚMI. 
Nejspíš by ze Mne tito grázli rádi viděli zase bezdomovce. 
Radím Vám DOBŘE, Rádoby KARTEL MAFIA ta.. JDĚTE MI Z CESTY, A INSTITUCE ZMÍNĚNÉ..České..i mediální domy, UDĚLEJTE SI MEZI SEBOU PERSONÁLNĚ POŘÁDEK. Jinak si pořádek sjedná STVOŘITEL rukou Svou i bez Vaší pomoci..ovšem On nezaručuje, že by to bylo příjemné.. 
Když On, STVOŘITEL, použije sílu svou, je to znát. 

~~
**Jiří**
~~~